Ωδή του Σαμαρά για τους 12 Βουλευτές που του λείπουν για την προεδρική εκλογή του Σ. Δήμα


Γράφει ο Θοδωρής Τσέλας.

Προφητικό τραγούδι από τα παλιά... Κοίτα ρε φίλε πως εκδικείται το παρελθόν...
Έτσι κι αλλιώς το τραγουδάκι το τραγουδάει η πρώην μεγάλη αγαπημένη του, η Άννα Βίσση, οπότε θα του το αφιερώνει κι εκείνη από την καρδιά της!

Αχ βρε Σαμαρά, βρε Σαμαρά!

Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς
και έρχεται κακό μεγάλο για εμας.

Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα, μες στου μυαλού μου το αβάσταχτο κενό
μοιάζει η εκλογή του Δήμα με όνειρο μακρινό...

Και δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο
που δεν κατάλαβαν οι Δημαρίτες τι περνώ
κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό

Δώδεκα, η κυβέρνηση μου κρεμάστηκε
σ’ ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό
και την καρδιά μου που φωνάζει..... ΜΕΡΚΕΛ σ’ αγαπώ
Δώδεκα... Βουλευτές!!!
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :